هتل های روسیه
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل تالئون ایمپریال سن پترزبورگ روسیه

 

 هتل تالئون ایمپریال سن پترزبورگ روسیه جز بهترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره سن پترزبورگ روسیه می باشد . این هتل زیبا در قصری مربوط به قرن 18 میلادی می باشد.از هتل تالئون ایمپریال تا موزه­ ی آرمیتاژ و میدان کاخ، گردشگران تور روسیه تنها با 5 دقیقه پیاده روی می توانند دسترسی داشته باشند.اتاق های این هتل دارای اتاق های وسیع با تهویه مطبوع و سوئیت هایی مجلل با تلویزیون صفحه تخت و گاوصندوق و سایر امکانات می باشد.

  

امکانات  هتل تالئون ایمپریال سن پترزبورگ روسیه

این هتل پنج ستاره دارای امکاناتی همچون محوطه­ ی اسپا واقع در پشت بام هتل به همراه استخر سر پوشیده، اتاق نمک و تراس، 3 رستوران و اتاق های کلاسیک با خدمات نوشیدنی شبانه روزی، و خدمات ماساژ و مراقبت های زیبایی که میهمانان تور روسیه می توانند برای آرامش  بیشتر از این  خدمات استفاده نمایند. در رستوران های این هتل برگزیده تالئون انواع بهترین غذا های اروپایی و غذا های مخصوص روسی نیز در رستوران ویکتوریا (Victoria)، در تراس هتل سرو می شوند.در کافی شاپ گریبدوف (Griboedov) در طبقه اول هتل نیز غذا های سنتی قفقازی برای میهمانان تور روسیه سرو می شود.گروه پذیرش 24 ساعته ی هتل، می توانند برای میهمانان، گشت های دریایی و سرویس ترانسفر فرودگاهی را رزرو کرده و در اختیار آنان قرار دهند.برای میهمانان تور روسیه که به فرهنگ، گشت و گذار و موزه های  شهر علاقه دارند، خیابان سنترالنی (Tsentralny)، بهترین انتخاب می باشد.

هتل بست وسترن وگا مسکو روسیه

 
هتل بست وسترن وگا مسکو روسیه  از بهترین هتل های 4 ستاره مسکو روسیه که در نزدیکی پارک Izmailovsky Park و در فاصله 15 دقیقه تا میدان سرخ مسکو قرار دارد. این هتل یکی از بهترین برگزیده های مسافران تور روسیه به خاطر موقعیت مکانی  مناسب و کیفیت خدمات دهی  عالی می باشد.این هتل دارای 975 اتاق می باشد که تمامی اتاقهای این هتل تمیز و زیبا  و مجهز می باشند.
 
 
 

امکانات هتل بست وسترن وگا مسکو روسیه :

این هتل خدمات رفاهی همچون ماساژ ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده می باشد..اتاق جلسه کاملا مجهز، آرايشگاه،وای فای رایگان مهیا ساخته است .همچنین میهمانان تور روسیه می توانند از غذاهای لذیذ و خوشمزه کاري بین المللی و بهترین غذاهای غربی لذت ببرند.
 
 




:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های روسیه , لوکس ترین هتل روسیه , مجلل ترین هتل روسیه , امکانات هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: